Rapsodija u plavom

Plavo. Volim ga. Plavo nebo, plavo more, plave oči i nezaobilazna košulja plava. Tako dođosmo i do boje koja je bila tema mog jučerašnjeg izgleda.Nakon crvene i crne plava je treća boja koju obožavam i koju volim da nosim. Juče me je uhvatila plavomanija tako da sam za proslavu krštenja neke dalje rodbine izgledala ovako:
 Za ovu kombinaciju sam se odlučila iz više razloga. Prvi razlog je što je kombinacija klasična a tako volim da izgledam za neke važnije proslave. Jednostavno ne vidim se u svakodnevnoj odjeći na nekoj formalnoj proslavi - što meni krštenja, svadbe i ostalo jesu. Drugi razlog jeste to što je sve na meni bilo jako udobno i osjećala sam se prijatno u svojoj koži. I treće - kažu da mi plavo stoji zbog boje očiju :) Ali da nastavim...

 Nosila sam plavu Orsay košulju, kupila sam je prije 2 god. u Berlinu za neke smiješne pare ali je preudobna i izgleda jako elegantno. Hlače imaju na sebi neku oznaku Silvia - nemam pojma o kome se radi ali Silvia hvala ti, hlače obožavam. Torbica je Anonimna i kupila sam je za fantastičnih 500 din.prije 2 god. na mjestu zvanom Porebrice, oni koji su iz Bosne vjerovatno znaju da je to ogromna zatvorena pijaca u blizini Brčkog gdje se može naći kvalitetnih stvari za smiješne pare. Cipele takođe imam dugo i one žele da ostanu Anonimne ali ih volim jer fenomenalno izgledaju kad se obuju.
 Ovdje sam na slici s mamom <3 Ono što niste vidjele a ovdje nosim jeste super satenski sako na koji je ušivena čipka- ideja je moja a imam ga zahvaljujući fenomenalnoj šnajderki, mojoj teta Danici :)
 Ovu sliku koristim da zahvalim mami što mi je razvila ljubav prema šivenim stvarima. p.s. Zanemarite znak Tempa na slikama :D
 I moj tata. Nisam željela isprva da im ostanu vidljiva lica međutim nisam imala srca da ih prešaram, pa makar ni šarenim srcima. A na sljedećim slikama predstavljam šta je to još bilo na meni :)
 Q&Q sat koji sam dobila na poklon kad sam diplomirala.
Torbica koju već pomenuh, ne znam kako se vama čini - za 500din meni izgleda fenomenalno, elegantna je i drži se i nakon 2 godine.
Prsten koji nosim već 8.god a poklon za 18.rođendan. Ne eksperimentišem previše s nakitom jer nosim stvari koje su poklon od dragih ljudi i imaju neko značenje. Zato mjenjam minđuše ali iako su vam se sovice dopale ovaj put sam bila bez minđuša. Razlog - grip koji me počeo hvatati tako da mi je glava bila dovoljno teška i bez njih.
I na kraju, moje cipelice. Koliko će se vidjeti ne znam, posvijetlila sam malo sliku ali i dalje je tamna. Moj digitalac koji je radio odlične slike u zadnje vrijeme otkazuje poslušnost.

Nadam se da vas nisam udavila pričom, do nekog novog susreta znate - ostanite lijepe, pametne i vesele.

Pozdrav od mene, ujedno veliko hvala svim djevojkama koje su mi uputile divne želje u prvom postu :)





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 коментара:

sofi је рекао...

Savrseno ti stoji ta plava boja!
Ako budem prolazila kraj Brckog, moracu da svratim na cuvenu pijacu.

Seven of Nine је рекао...

hvala ti. ako budeš prolazila definitivno gledaj da svratiš ujutro, tad se nađe super stvari i to jeftino, do podne već dosta toga rasprodaju.

Tanja је рекао...

Odlican izbor pantalona i cipela, super ti stoje! Tasnica je preslatka, i sako mi se bas dopada. Plavo ti zaista dobro stoji, ali izbor modela kosulje je los, ne zameri. Imas jake grudi, nikako ti ne stoje karneri napred niti neke velike masne, prosto te guse i delujes tetkasto. Sve je drugo Ok kod kosulje, i to sto je lepo ukrojena, rukavici su medeni, samo to napred nikako ne ide za tebe. Biraj lepe V izreze ili neke cetvrtaste da ti istaknu bistu. Ne mislim na prikazivanje grudi i duboke dekoltee, vec na izreze koji te nece jos vise "ukrupnjati" nego naprotiv, istaci zenstvenu liniju. :)
Vidim da je posle prvog posta, ovaj prosao skoro bez komentara i mislim da je kosulja krivac, da devojke ne zele da daju kritiku :)
Ovo sto pisem nije atak na tvoj stil, samo sugestija najprijateljskija :)
pozdrav!

Seven of Nine је рекао...

ne draga taci, ne ljutim se, znam da svi kažu da vole konstruktivne kritike a onda dignu noseve, ja zaista volim da čujem tuđe mišljenje. eto džabe mi ljudi oko mene, ja sebe samu ne vidim kako treba - čitaj vazda sam si debela :D a svi me ubjeđivali da mi ova košulja dobro stoji. još jednom hvala na tvom komentaru :) za ubuduće da znam šta da nikako ne biram

Tanja је рекао...

Kosulja je jako lepo ukrojena i fino prati liniju tvog tela, lepo ti stoji na ramenima, verovatno si zato dobijala komplimente da ti dobro stoji. Po meni je jedini problem kod kosulje to sa volanima napred. Takav model kosulje mozes da nosis, neka je i visoko kopcanje,ali bez masni :)
A sto se debljine tice, zene su proklete, "nikad zadovoljna" :)) Meni se ne dopadaju premrsave zene, niti tezim da izgledam isuseno :))) Ti imas koje kilce oko struka viska, ali nije nista strasno. Sasvim lepo mozes adekvatnom garderobom to da prikrijes ;)
Pino te pozdravljam i cekam novi post :***

Seven of Nine је рекао...

Ma trebam ja da se pozabavim momački sa tim viškom :D grudi bih donirala ako ima ko raspoložen, nek se javi :) biće ovih dana neki post koji sam zamislila, samo nešto malo drukčije, neka opuštenija varijanta :) hvala još jednom i sad sam dobila ideju da vidim sa šnajdericom da li te volane i mašnu može bezbolno da odstrani, možda bi onda košulja zasjala u svom punom sjaju

Books and Lilies је рекао...

Divne cipelice, kao i kosulja (obozavam tu boju). Sto nisi slikala i sako izbliza :-)

Постави коментар